2/23/2013

Keçeden yaka

Selamun Aleyküm :)

Bir yaka postuyla karşınızdayım efendim :) Bugün benim için çok yorucu bir gündü Kocaeli Uluslararası Öğrenci derneği (KİSA ) ile Darıca hayvanat bahçesindeydik güzel bir günün ardından beklemediğim kadar yorulduğumu anlıyorum şuanda fotoğrafları yakında paylaşacağım sizlerle.

Geçeyim keçeden yakalara..






Renkli taşlı bebe yaka kolyeyi KIVILCIM mağazasının açılışında kombinlediğim kıyafetlerimle takmıştım.

Kıvılcım tesettür mağazısı zühre pardesü satıyor birbirinden farklı çeşitleri ve her tarza uyan o pardesüler şuan %50 indirimde olduğu için alışveriş tutkunu bayanları daha mutlu ediyor :) 3 katı aktif 4. katı yakında açılacak diye biliyorum açılış günü bayağı bir kargaşa vardı o arada bakabildiğim kadar pardesülere baktım beni en şaşırtanda barbour montların pardesüsününde olmasıydı :) Şuan tam alışveriş zamanı 300 küsürat olan pardesüleri 150 civarı fiyata alabiliyoruz. Birgün özellikle gidip fotoğraflamak isterim sizlerle paylaşmak için
bahsettiğim pardesü benzerini internetten buldum göstereyimm


2.fotoğraftaki daha bir hoş degil mi?


neyse ne diyordum.. heh yakalarr :)) nasılda araya sıkıştırdım ya :) yorgunluğumu da attımm iyi olduu :)

Kalın sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder