2/03/2013

Keçeden yaka

   selamun aleyküm :)

Bayağıdır bloğuma bakamadım yazmak istediğim bir çok şey vardı ama sonraya saklıyorum şimdilik ilerleyen postlarda anlatacağım inşallah.

Bugün ki yazımı ilk postumda anlattığım yakalarımın bir kısmına ayıracağım. Bu ilk yaptığım yaka keçeden yapıyorum, zımbalı ve boncuklu. Ayrıca üzerimdeki ilk diktiğim triko salaş bir kazak pantolon üzerine kombinlemek için biraz uzun yaptım inşallah onuda ilerleyen postlarda yayınlayacağım.


                                                             Bu da yakından bir fotoğraf

Buda başka bir yaka

üzerine kalp şeklini verdiğim boncuk diyeyim çünkü adını bilmiyorum :) çok basit bir yapılışı var makasla kalp şeklini çıkardım ve diktim :)
Buda önden görünümü.

Bu arada gecen gün kendime etek başlamıştım kafamda kombinlemek istediğim bir tarz var inşallah düşündüğüm gibi olur. Gecen gün kesmiştim bugün ise kenarlarını diktim birleştirdim ilerde bunları da fotoğraflarla anlatacağım. Bilgisayarımın bozulması bir çok şeyi aksatmış bende yeni fark ediyorum :) Bu günlükte benden bu kadar en kısa zamanda tekrar burada birleşmek dileğiyle :) Allah'a emanet olun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder