2/27/2013

Darıca Hayvanat Bahçesi

Selamun Aleyküm Dostlar :)


Geçen postum da Kocaeli Uluslararası Öğrenci Derneği ( KİSA ) ile Darıca hayvanat bahçesine gittiğimizden bahsetmiştim. Kısaca bu dernekten de bahsedeyim sizlere Kocaeli Üniversitesi' nde eğitim gören yabancı uyruklu öğrencilerin toplandığı bir dernek. Başkanlığını Mehmet Baydemir' in  yürüttüğü  bu dernek yeni kurulmasına rağmen çok aktif, gezileri oluyor ve her ay yabancı uyruklu öğrenciler kendi ülkeleri hakkında konferans veriyor. Bence gayet yararlı aktivite. Bu derneğin başarısının hiiç mi hiiç düşmemesi dileğiyle başarılarının devamını diliyorum :) Geleyim bu güzel günden sizin için çektiğim fotoğraflara :)










                                                                            Pony




Bu fotoğrafta kendimi kurtarmadan 2 saniye öncesi :)
Pembeyi boşuna sevmiyorum yaa ne kadar tatlılar :)

                                                             

                                                                   Koati











                                                          Güzelliğe bakar mısınız? :)




Böyle aramızda gezen leyleklerle de karşılaşıyoruz :)
Hayvanat bahçesinde bir sevdiğim yerde bu çardak oldu :) renkleri pek bir güzel :)

Gezinin sonunda her ne kadar yorulmuş olsak da güzel insanlarla güzel bir gün geçirmenin mutluluğunu da yaşadım. Darıca hayvanat bahçesini gidip o sevimli hayvanları canlı görmenizi öneririm daha çekemediğim çok hayvan var :)

Kalın sağlıcakla. Kocaeli'nden bool sevgi yolluyoruummm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder