2/19/2013

Karışık post :)

Selamun Aleyküm sevene sevilene sevdiklerime :)

Şu iki gündür örgü bileklik merakım hat safhada internetten araştırır araştırmaz durur muyummm? hayır durmam :) hemen başladım eksiklerimi tamamladım şuan elimde 3 farklı modelde 4 tane bileklik yaptım hala daha yapmaya devam ediyorum her zaman ki gibi yaptıkça bir mutluluk bir mutluluk :) yakında onları da paylaşırım tabii :)  şu sıralar birine başlayıp birini bırakıyorum o kadar çok yapmak istediğim şey var ki yaka başlamıştım yarım kaldı bilekliklere sarınca ben :) aynı zamanda dikmeye çalıştığım eteğimde ve yenileme yapacağım kavanozda hepsi beni bekliyor ozaman bana kolay gelsin :)

aa bakıın burda ne varmıışş :)

Kalıbından bir türlü düzgün çıkmayan puding varmış :)


Geçen gün annemi elinde çikolata kutusunu atarken yakaladım boş gözlerle anneme bakarken elindeki kutunun içindeki kalıba takıldı gözlerim anında ışıldamaya  başladı :)  ve devamı.. hayırr onu atamazsın anneee.. :) kalıbın bir tarafından ben tutmuşum diğer tarafından annem çekiştiriyoruz  bunu ne yapacaksın atacağım diyor neyse ki zafer benim oldu :)
kaptım çikolatanın kalıbını :)
 bir yandan merakta ediyorum işe yarar mı en kısa zamanda denemeliyim dedim pudingleri yaptım koydum keşke istediğim gibi güzel çıksalardı ama görünen köy işte :) tekrar denemeyi düşünüyorumm bakalım :)
Tatlıdan söz etmişken geçen çok sevdiğim bir arkadaşımla Öz hat' ta künefe yemiştik bayağıda güzeldi Kocaeli'de yaşayanlar için önerebilirim yürüyüş yolunda.
tadı hala damağımızda kaldı diyebilirim :)

Kocaeli'nden sevgi yolluyorum size :) Allah'a emanet kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder