2/04/2013

keçeden fiyonk yapımı

   Selamun Aleyküm :)

Bu gün biraz yorgunum ananem taşınıyordu haliyle bizde oradaydık aslında bu gün taşıdığımız evi herkes çok sevmişti bence. çok kalabalık bir aileyiz bizi anca alıyordu hele ki bayramlarda en sevdiğim yer ananemin evidir cıvıl cıvıl karmaşa kalabalık :) yeni taşındığı evleri biraz ufak ama gönlümüz geniş olduktan sonra sevenlere iğne deliği saray olurmuş :) Allah'ım başımızdan eksik etmesin onları... Gelelim keçeden fiyonk yapımı postuma bu gün yorgunum halim yok falan demedeen başladım kitap ayraçlarıma :) Fazla uzatmadan hemen malzemeleri verip fotoğraflara geçiyorumm.

Malzemeler:
-Keçe
-İğne
-İplik
-Ataç

                                   Çıkardığım kalıpların ölçülerinde turuncu tercih ettiğim keçeden kestim

                                    En uzun parçasının iki ucunu tam ortada birleştirip uçlarını diktim
                                    Sonrada bu şekil büküp üzerine küçük uzun olan keçeyi diktim

En son ise küçük parçaları fiyongun ucuna diktim arka görüntüsü bu şekil oluyor.
Son aldığı durum isee :)
işte bu..



Kısa günün kârı diyeliimm :) 
görüşmek üzere.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder