2/07/2013

Keçeden yaka (2)

Merhabalar :)

Evde yaka yaptığımdan bahsetmiştim ilk yazımda bir dönem sürekli yapmıştım sanırım fazla abarttım hatta itiraf etmeliyim ki suyunu çıkarttım :) o yuzden şu sıralar durağan geçiyor günlerim keçeden yakasız geçiyor yani ama sadece yakasız çünkü boş durmuyorum önceki postumda ananemin evini taşıdık demiştim o gün 3 cilt Kuran-ı Hakim ve Meal-i Kerim kitapları gözüme ilişti ve bir an göz bebeklerim büyüdü kaptığım gibi eve getirdiimm :) Hep aklımda vardı Kuran-ı Kerim'in mealini okumak şu sıralar elimde başka kitap vardı bir türlü sonunu getiremediğim :) ama Allah'ım karşıma çıkardı birden vardır bir hayrı dedim açtım ilk sayfaları başladım okumaya inşallah devamını getirebilirim. Bu arada diğer sonunu getiremediğim kitapta duruyor bu gidişle uzun bir zaman sonra elime alacağım tekrar :) aslında fazla uzamasınıda istemiyorum bakalım naparım bende göreceğim.
     
 Kitabımı göstereyim sizleree :)

Bundan tam 2 tane daha bakalım bitirebilecek miyim ister istemez gözüm korkuyor :)
Bu arada kitap Hasan Basri Çantay'ın çevirisi.
  
Birazda yaptığım yakalardan fotoğraflar..

pembe kediş'li yaka :)



Buda papyon kılıklı yaka :)



En yakın zamanda görüşmek üzeree :)


2 yorum:

  1. çok şeker olmuş:) benımde bir moda blogum var :) beklerım seni
    http://benlimoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) evet bloguna baktım çok güzel postların var başarılarının devamını dilerimm :) takibindeyimm :)

      Sil