5/22/2013

Yaka kolye

Selamun Aleyküm Lal-ü dostlarım :)

En son yaptığım keçeden yaka kolyeyi paylaşacağım bu postum da aynı zamanda bir düşüncem var ama ne kadar kararlıyım bu konuda bilmiyorum zaman gösterecek bunu :) evet geleyim o düşünceme artık yaka kolye yapmayacağım nokta :) sıkıldım yahu yap yap yap takma takma takma.. e bunu bana zorla mı yaptırıyorlar? hayır. İşte bu yüzden kesin değil hiç bir şey eser mi eser can sıkıntısı bakmışım bu akşam elimde yeni bir yaka :) ama belkide bu sizlerle paylaşacağım en son yakam..

Acemi mankenim kardeşim :)



Arkadan görünüşü 


Ön bölümünde zımba ve boncuk detayıyla yaparken arkaya doğru sade zımba ile doldurdum önden farklı arkadan farklı bir model gibi oldu


Omuz bölümü arkaya doğru



Allah'a emanet olun
 dua ile :)

14 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.. önden görünüşü hoş..kardeşe selamlar :=)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık güzel olmuş neden takmıyorsun ki?
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bir sorunda burda , neden takmadığımı bilmiyorum sevdiğim halde :) birde keçeden yaptığım için yazın takılmaz zaten diye düşünüyorum. doğrusu taktığım var ama 1 2 tanesi elimde ise 10 tane falan var :)

      Sil
  3. Maşallah Büşracanımm
    Hepsi birbirinden güzel, bakalım daha neler görücez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle düşünüyorum senden daha neler göreceğiz bakalım en son yazında oldukça şaşırmıştım elle dikmeler falan maşallah :)

      Sil
    2. birbirimize süprizlerimiz var desene :)))

      Sil
    3. ayneenn bekleyip görelim :))

      Sil
  4. bence bırakmamalısın
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi diyorsunuz :) nasip dediğim gibi belkide yarın yeni bir yakayla gelirim karşınıza :D ama evde birikenler can sıkmaya başladı bende. aklımda bir fikirler var bakalım belki çekiliş yapar hediye ederim sizleree :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş elinde çok varsa satışa çıkar burdan yada facebookdan alan olur inan.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünmemiştim onu olur mu ki acaba alan bu işi düşüneyim aslında teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Çok hoş duruyor yaka kolye bence ama bazen insan aynı şeyi çalışınca oluyor öyle zaman zaman biliyorum. Ya biraz ara vermek ya da Tuğba Hanımın söylediği gibi bir proje geliştirmek de olabilir;) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız aynı şey üzerine çok çalışınca sıkıntı geliyor ama ben bir işe yaradığını görsem daha yapasım gelir belki bu yüzden Tuğba hanımın önerisi işe yararsa yaparım insan mutlu olduğu şeyi yapar yani değil mi :) teşekkür ediyorum yorumunuz için :)

      Sil