3/21/2013

Keçeden papyon kombini :)

Selamun Aleyküm..

Bu sene papyona takmışlığım var sanki nerede görsem ilgimi çekiyor çok beğeniyorum. Dün kendime de papyon yaptım süsledimm bugünde hemen taktım tabi dayanamadımm :) Papyonlu kombinim..



Ceketimi önceden yayınladığım postum da bahsetmiştim perşembe pazarından 10 tl ye almıştım :) Eteğimi de taa ilk postlarımdan birinde başladığımdan bahsetmiştim yine onuda  fotoğraflamıştım ama yayınlamak nasip olmadı. İlk diktiğim eteğim oluyor kendilerii :) bence bu şekil düz bir etek her kızın gardırobun da kesinlikle yer almalı öyle böyle değil süper bir kurtarıcı :)

Allah'a emanet olun :)

8 yorum:

  1. Merhba güle güle kullan yakışmış.Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) tabi ki..

    YanıtlaSil
  3. Böyle 10 tl'ye falan o aldıkların pek kıymetli oluyor :) Çok seviyorum o zaman hiç eskimesin istiyorum, gözümün bebekleri onlarr :))
    Sanada öyle oluyordur dimi Büşra :)
    Papyonlar bu sene favori, sanada çok yakışmışşş çok beğendimm :))

    YanıtlaSil
  4. Hemde nasııl en kıymetli onlar oluyor :) aslında bunun tersi olmalı ama var bir gariplik :) Teşekkür ederim blog dostum :)

    YanıtlaSil
  5. Kombinin harika :) papyonsa muhtesem bende seviyorum ama henuz cesaret edip takamiyorum :)
    Guzel gunlerde kullan ceketin fiyeti ise cok cok uygun bende gecenlerde bizim burda indirimler varken seninkine benzerini 4euro'ya almistim :) karli ve kaliteli alisverisi seviyorum ;)

    not : bloguna daha fazla yorum gelemesini istiyorsan kelime dogrulamalarini kaldirabilirsin canim yeni bloggerken benimde basimda o sorun vardi yardimci olayim dedim ;)

    http://icimdengeldigigibii.blogspot.fr/2012/02/bloggerda-kelime-dogrulama-nasil.html

    Bu adresten bilgilere ulasabilirsin sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim :) öyle alışverişi hangi bayan sevmez ki :) bilgin için ise çook çook teşekkür ederim gerçekten içimi okumuşsun tabii bu yollardan geçince :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım :) papyon güzel olmuş,sevgiler..

    YanıtlaSil