3/18/2013

çivili tahta yarım çark :)

Selamun Aleykümmm dostlar :)

Mutluluğumu paylaşmaya geldimm :) Sema kursundan bahsetmiştim geçen postlarımdan birinde kursumuzda 2. günü bitirdik ilk günü çivisiz tahtada çeyrek çarkla başlamıştık bugün iseee çivisiz tahtada yarım çark yaparak döndük içimden bu haftada yarım çark ile geçer derken hocamız gelip siz çivili tahtaya geçebilirsiniz artık demez miii.  Allaaahh o an içimde yaşadıklarımı tarif edemem öyle bir mutluluk yok hocan karşında hoplayıp zıplayamıyorsun arkadaşımla bir bakıştık o ann :) oda beklemiyordu tabii hoca gittikten sonra hemen başladık sevinmeye :) neyse çivili tahtada yarım çarklarımıza başladık bugün yani bakalım haftaya ne olacak..
çivili tahtadan bahsetmedek istiyorum biraz merak edenler için çivili tahtanın mantığı bildiğim kadarıyla dönerken sabit yerde durabilmek. baş parmağımızı tahtanın ortasındaki çiviye takarak dönüyoruz. tabii bu iş kolay değil kiminin ayağı yara oluyor kiminin ki kanıyor..

Geçen kurstan bahsettiğim postumda tahtalara tuz döktüğümüzden de bahsetmiştim. Tuz yarayı pişirir iyileştir..



Hocamız ilk günü bu işin aşkla yapılmasından bahsetmişti. Gerçekten her şey orada bitiyor. Burada kimsenin birbirinden menfaati yok demişti mideniz bulandığında başınız döndüğünde yada ayağınız kanadığında isyan etmemelisiniz bunu aşkla yapmalısınız o zaman zevk alırsınız.

Aşk; topuklarından etine kadar işlemiş bir nasırdır; ya canın acıya acıya adım atacaksın, ya da canını acıta acıta söküp atacaksın demiş Mevlana Celaleddin Rumi.

Allah aşkla döndürmeyi nasip etsin biz baş koyduk bakalım :)

Şimdilik bu kadar. Konağın fotoğraflarını paylaşacaktım ama yetersiz buldum bu yüzden bir daha ki haftaya inşallah :)

Allah'a emanet olun Dua ile.. :)


3 yorum:

  1. Maşallah canım.
    Mevlana'nın sözünün üstüne söyleyecek söz bulamadım.
    Rabbim bu yolda aşkınızı daim kılsın inşallah.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsuun inşallaah :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Lal-utebessum; Banner reklamını kabul ettiğimiz sayılı site sahiplerinden biri olduğunuz için, sayfalarınızın trafiğini dahada çok artırmaya yönelik özel bir kampanyamız var buradan ulaşabilirsiniz.. Saygılar

    YanıtlaSil