12/10/2013

hardal trençkot diktiim :)

Selamun Aleyküm

Ben kendimi bayağı bir dikiş işine kaptırdım sanırım farkında olmada  bir sürü tunikler çıkartmışım ortaya :) hangi ara diktim ben bunları bildiğiniz saldırmış gibiyim şuan :) şundan 6 7 ay önce "ben dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum kendime bir şeyler dikmek istiyorum" diye mızmızlanıp duruyordumm :)) biri dese yaparsın inanmazdım herhalde :) ama şimdi bakıyorum daa diktiğimi giyecek hale gelmişim.. yani umudu kesmemek lazım ön yargılı olup ben yapamam diyerek de geri çekilmemek lazımmış ne kadar kendimce de olsa dikişlerim umarım devamını getirebilirim... evet boyuma bakmadan trençkot dikmeye kalkıştım basit tabii ki benden detaylı bir şey beklenmez nerede pratik kısayol orada Büşra :) kumaşı rengi bayıldığım için almıştım nasip trençkotaymış :)











Allah'a emanet havalar soğuk dikkat edeliim :)

14 yorum:

  1. Ayyy busracim bayildim resmen,ne tatlisin,donerken cekilen fotografta kaldi gozum,amatorlugu atmissin uzerinden belli,darisi basima diyeyim eline emegine saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş geliştirdim kendimi basit olunca dikiyorum :) amin inşallah sadece korkulacak bir şey yokmuş bunu diyebilirim :D

      Sil
  2. çok güzel olmuş renge bittim ne kadar güzel bir renk öyle sanda çok yakışmış :) güle güle giy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengini bende çok beğendim ama cesaret işi benim için biraz giyebilmek :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ayy ben bayıldım ya çok rahattır kesin o :) Ben de çok dikmek istiyorum böyle şeyler yaa :) Ellerine sağlıık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bol olduğu için rahat dikebilirsin aslında çok basit :) sağol :)

      Sil
  4. Büşraaa N'aptın senn :)
    Trençkotlar falan bende isterim bana da öğret pls :))
    O son foto nasıl hayran olunasıı maşallah canım benim. Eşarbın, yağmur çizmelerin, vintıç çantan maşallah maşallah :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. napmışım ben yaseminim :D sen burada olsaydın biz seninle neler dikerdik de işte.. annemin ellerinden çıkan fotolar :D teşekkür ederim can :)

      Sil
  5. müthiş ya bayıldımm :) Hep özendiğimi yazardım böyle senin gibi güzel şeyler dikenlere ama sanırım yakında benim de bir dikiş makinam olucak çok mutluyum ben de dikebilicem yani inşallah diyelim o kdar da kolay değildir heralde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ah bende bir makine alabilsem keşke kendime annemin makinesiyle dikiyorum inan çokta zor değil yaparsın inşallah :) bu ara da evlenmişsiiiin hangi ara evlendin ben yokken neler paylaşmışsın bakıyorum şimdii :) Allah'ım mutluluğunuza mutluluk katsınn :)

      Sil
  6. Evett yaa evlendimmm ;)) Sana sürpriz olmuş oldu :)
    Güzel dileklerin için de Çok çokk teşekkür ederim Rabbim herkese nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle oldu adına çok sevindim :) inşallah.. :)

      Sil
  7. rengi mükemmel tam benlik ;) dikiş konusunda bende öyleyim mızmızlanma aşamasındayım ama yavaş yavaş bişeyler yapmaya başladım ;) bana da beklerim.. google friends şuan çalışmıyor sanırım g+ tan izlemeye aldım.. Ayyy şu izleme butonu düzelsin artık ;)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık cook güzel olmuş rengide cok tatlı güle güle giy :)

    YanıtlaSil