9/19/2013

pembe tunik

Selamun Aleyküm :)

Özledimm.. Özlendiniz işte açık açık söylüyoruuumm :)  Evet cok zaman oldu aksilikler, yogunluklar, uyusukluklar.. Tam anlamıyla ben. Allah razı olsun hepinizden unutulmadığımı gördüm çokta mutlu oldum. Çok yazmayacagım başlarsam sonunu getiremeyeceğimden korkuyorum. Dikiş işini birazcık hızlandırdım Allah a şükür elim iğne iplik tutmayı öğrendi diyeyim :) ilk postum ikinci diktiğim tuniğim olacak çünkü ilk diktiğim tuniğimi cok defa giymiş olsamda henüz fotoğraflayamadım :)


Etek ucu eklemeli artık adı sanı var mı bilmem :) manşetlerde onun gibi yani içe katlayacagıma dışa katladım ve bu manşeti diğer tuniğimde de yaptım hoşuma gitti böyle, normal içe katlamaktansa.



 Allah a emanet olun dua ile :) kocaman kocaman özlem gönderiyorumm :)



12 yorum:

  1. ÇOK RAHAT VE OLDUKÇA KULLANIŞLI BİR MODEL, GÜLE GÜLE KULLAN. BU ARADA YENİDEN HOŞGELDİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn öyle benim içinde burası önemli zaten rahat ve kullanışlı :)teşekkür ederim, hoş buldum şükür kavuşturana diyeyim :)

      Sil
  2. Hoşgeldin. Merak ettik seni fazlaca..
    Kapmışsın dikiş işini, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALlah razı olsun :) biraz biraz diyeyim bak yoktum ama boş durmadım :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ay maşallah çok güzel olmuş
    sen kıvırmışsın bu işi bizede nasip olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim pek kıvıramasam da eh işte zamanla iyi olacagına inanıyorum :) zor değil inşallah bir gün seninde postlarında görürüz dikilmişleri :)

      Sil
  4. Çok hoş bi tunik olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Oyyy nerde bu kız nerken meğer ne güzel işler peşindeymişsin canımm :) Hrika olmuş,eline sağlık :) Bir daha böyle özletme kendini olur muu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Allah razı olsun :) olur tabi inşallah :D

      Sil
  6. Her şey yolunda olsun, sende iyi ol önemli olan o canım benim.
    Sana her şey yakışır! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun , Allah mutlulugunu eksik etmesin yasemin :) bize herşey yakışıırr! :)

      Sil